Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine CIM d.o.o.

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od maloprodajnih cen v trgovini.

CIM D.O.O.

LJUBLJANSKA CESTA 1

1230 DOMŽALE

Telefon: (01) 729 52 36

E-pošta: trgovina@cim.si

Davčna številka: 91333873

Matična številka: 5387272000

Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani.

Šifra dejavnosti: 47.789 (Dr.trg.dr.v dr.spec.prodajalnah)

Zastopnik: Vladimir Ciglar, direktor

TRR: SI56 0230 2001 6301 834 (NLB d.d.)

Uvodne določbe

Ti splošni pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika spletne trgovine www.cim.si družbe CIM d.o.o. in uporabo spletnega portala in sklepanje pogodb v elektronski obliki. Če posamezna vprašanja niso posebej urejena v teh splošnih pogojih, se uporabljajo vsakokrat veljavne in ustrezne določbe zakona, ki ureja varstvo podatkov in ureja elektronsko poslovanje na trgu.

Registracija

Za nakup v spletni trgovini www.cim.si je potrebna pred dokončanjem nakupa opraviti registracijo v spletno trgovino. Za registracijo uporabnika v spletno trgovino so zahtevani naslednji osebni podatki uporabnika:

                    Naziv

                    Ime in priimek

                    E-pošta

                    Geslo

Ob registraciji v spletno trgovino www.cim.si vsak uporabnik pridobi enolično uporabniško ime (e-poštni naslov) in geslo za dostop. Uporabniško ime in geslo se nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec postane registriran uporabnik spletne trgovine www.cim.si

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem CIM d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini www.cim.si je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o potrditvi oziroma statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje CIM d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Postopek oddaje naročila

PRED ZAČETKOM NAKUPA SVETUJEMO, DA SE REGISTRIRATE V NAŠO SPLETNO TRGOVINE, KER SICER NAKUPA NE BOSTE MOGLI OPRAVITI. POSTOPEK REGISTRACIJE JE OPISAN V TEM DOKUMENTU.

1.     Kupec v spletni trgovini poišče želje artikel. Prva možnost nakupa je, da artikel takoj premakne v košarico. Ob tem se kupcu pokaže povzetek in pomembni podatki (cena artikla, cena dostave in drugi podatki). Kupec lahko nato pritisne gumb nadaljuj z nakupovanjem ali pa nadaljuj na blagajno.

2.       Če kupec pritisne gumb nadaljuj z nakupovanjem potem lahko ponovno kupuje artikle v spletni trgovini in jih premakne v košarici, če jih želi kupiti.

3.       V primeru, da kupec pritisne gumb nadaljuj na blagajno se odpre košarica izdelkov z vsemi potrebnimi podatki (količina kupljenih izdelkov, cena, cena dostave in cena z DDV).

4.       Nato kupec pritisne gumb NAKUP, če je po pregledu košarice zadovoljen z artikli in količino so podatki ustrezni.

5.       Registriran uporabnik bo moral nato izpolniti naslednje podatke:

-          Ime (podatek je vnešen avtomatično, ko ste prijavljeni v spletno trgovino)

-          Priimek (podatek je vnešen avtomatično, ko ste prijavljeni v spletno trgovino)

-          Podjetje (neobvezen podatek, izpolnite ga, če naročujete artikle za podjetje)

-          Številka DDV (neobvezen podatek, izpolnite ga, če naročujete artikle za podjetje)

-          Naslov

-          Dodatni naslovi (izpolnite v primeru, če se vam zdi ta podatek potreben)

-          Poštna številka

-          Mesto

-          Država (podatek je vnešen avtomatično)

6.       Če kupec želi lahko za račun nastavi drug naslov tako, da umakne kljukico pri trditvi »Uporabi ta naslov tudi za račun.« Nato lahko poljubno doda naslov, ki se bo nahajal na računu.

7.       Po izpolnitvi vseh podatkov je potrebno pritisniti NADALJUJ, ker nakup še ni zaključen.

8.       Kupec nato izbere način dostave (določen je avtomatsko). Dostava običajno traja 1-2 dni. Za morebitne zamude pri dostavi blaga podjetje CIM d.o.o. ne odgovarja.

9.       Kupec nato izbere način plačila. Mogoči načini plačila so naslednji:

-          Plačilo z bančnim nakazilom: Kupec mora potrditi, da se strinja s pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema. Nato kupec pritisne gumb: NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA.

S tem je naročilo zaključeno. Odpre se povzetek naročila in podatki, ki jih kupec potrebuje za bančno nakazilo. POMEMBNO JE, DA KUPEC NATANČNO VNESE VSE PODATKE! Podatki, ki jih je potrebno vnesti so naslednji: znesek, lastnik računa (CIM d.o.o.), TRR, BIC / SWIFT, naziv banke. POMEMBNO JE, da kupec V OPISU BANČNEGA NAKAZILA navede referenco naročila!

-          Plačilo s kreditno / debetno kartico (VISA, Mastercard): V primeru, da kupec izbere plačilo s kreditno / debetno kartico se odpre polje za vnos podatkov kartice. Kupec vnese številko kartice in potrdi spletno plačilo. Po potrditvi prejme e-poštno sporočilo z vsemi podatke naročila. Prav tako lahko kupec prenese račun.

10.   S tem je nakup artikla in plačilo s kartico zaključeno.

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja CIM d.o.o.

Načini plačila

V spletni trgovini www.cim.si omogočamo naslednje načine plačila:

•             Plačilo po predračunu,

•             Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners) preko spletnega plačila.

Izdaja računa

Podjetje CIM d.o.o. ob dostavi pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi natisnjen račun za kupljene artikle.

Na računu sta razčlenjena cena in stroški, ki so se pojavili v zvezi z nakupom artiklov.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene artiklov

Spletna cena artiklov v spletni trgovini velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine CIM d.o.o., ki so podjetju z registracijo zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini.

Maloprodajna spletna cena je določena za spletno stran www.cim.si in je lahko različna od redne cene, ki velja v poslovalnicah podjetja CIM d.o.o.. Kupci lahko svoje podatke zaupate prodajalcu tudi v poslovalnici in tako postanete naš registrirani uporabnik in s tem lahko uživate v spletnih maloprodajnih cenah prikazanih v spletni trgovini tudi v poslovalnici.

Vse cene vsebujejo DDV razen, če je izrecno zapisano drugače.

Cene objavljene ob artiklu ne vsebujejo stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub sprotnemu ažuriranju cen artiklov se lahko zgodi, da je podatek o ceni artikla napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje CIM d.o.o. omogočilo kupcu odstop od pogodbe ali nakup po dejanski, ažurirani ceni artikla.

Promocijske kode ali kode kupona ni mogoče izkoristiti ob nakupu v poslovalnicah podjetja CIM d.o.o.

Promocijska koda in koda kupona

Promocijska koda ali koda kupona prinaša v spletni trgovini www.cim.si različne ugodnosti ob nakupu. Aktivno promocijsko kodo vnesete ob zaključku nakupa in je navedena ob artiklu, ki ima akcijsko ceno.

Kodo kupona lahko uporabite tako, da v spletni trgovini izbere artikle, ki jih potrebujete in le-te oddate v košarico, nato se prijavite v spletno trgovino v primer, da tega niste naredili že ob vstopu v spletno trgovino ter na določen koraku zaključevanja nakupa vpišete kodo kupona v posebno polje, ki je vidno in poudarjeno. Ko je koda kupona vpisana in potrjena se na naročilu zabeležijo vaše ugodnosti (popust).

Koda kupona je lahko različno oblikovana tako, da v določenih primerih lahko omogoča večkratno uporabo v določenih primerih pa je koda kupona na voljo za uporabo samo enkrat. Prodajna akcija je odvisna od specifikacij v ozadju delovanja spletne trgovine.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.cim.si prejme na zapisan e-poštni naslov ob oddaji naročila obvestilo, da je naročilo sprejeto. Potrošnik lahko stanje naročila preveri preko e-pošte trgovina@cim.si. Hkrati lahko stanje naročila preveri tudi v zgodovini svojih naročil v svojem računu. Potrošnik lahko naročila pregleda in podjetju CIM d.o.o. vedno sporoči ali je pri nakupu prišlo do napake. Na podjetje se lahko obrne tudi z dodatnimi vprašanji.

Prevzem kupljenega blaga

V primeru, da so izdelki na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnici podjetja CIM d.o.o. bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in boste obveščeni o prevzemu oziroma dostavi izdelkov na naslednji način:

•             Dostava pošiljke na dom, naš dostavljavec vas bo med delavniki od ponedeljka do petka predvidoma med 8.00 in 16.00 uro obvestil o svojem prihodu na vaš kontaktni telefon približno eno uro ali pol ure pred svojim prihodom, da se lahko uskladite za prevzem pošiljke.

•             Pošiljke za katere so artikli na zalogi v glavnem skladišču (ali v trgovini) so dostavljene predvidoma v 1-2 delovnih dneh, v izrednih razmerah povečanega števila naročila (meseci marec, april in oktober, november) pa se lahko čas za dostavo pošiljke podaljša.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. CIM d.o.o. kupcu v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-poštni naslov podjetja CIM d.o.o.: trgovina@cim.si ali nas obvesti na telefonsko številko: (01) 729 52 36.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto pošiljko vrne po pošti ali na naslov prodajalca: Ljubljanska cesta 1, 1230 Domžale. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati od odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračuna po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Opozarjamo vas, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj strošek vračila blaga izrecno bremeni potrošnika.

Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo vplačila v gotovini ni mogoče!

V primeru napak pri navedbi cene, zalog, drugih značilnosti blaga ali možnostih dostave CIM d.o.o. najkasneje v roku 48 ur obvestil potrošnika. V primeru, če je mogoče potrošnikovo naročilo uresničiti na drug primeren način, bo CIM d.o.o. potrošniku posredoval novo ponudbo v pisni ali ustni obliki. Potrošnik ima v primeru obvestila ponudnika o napakah možnost naročilo, podano preko spletne trgovine, preklicati ali sprejeti ponudnikovo novo ponudbo. Če potrošnik naročila ne prekliče, niti ne sprejme nove ponudbe ponudnika, mu podjetje CIM d.o.o. poda pisno ali ustno obvestilo, da potrošnikove ponudbe ne sprejema.

Garancija

Garancija za akumulatorje, posamezne črpalke in artikle, ki imajo garancijo bo poslana skupaj s temi artikli.

Stvarna napaka

Podjetje CIM d.o.o. odgovarja za stvarne napake in sicer lahko kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarnih napak v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Stvarna napaka artikla je takrat, kadar:

·         Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

·         Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec potrebuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

·         Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

·         Če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

·         Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enakih lastnosti oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora podjetje CIM d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarno napako lahko prijavite po e-pošti trgovina@cim.si. Pravico do uveljavljanja napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Zaloga artiklov

Podatki o zalogi artiklov v spletni trgovini se redno osvežujejo in spreminjajo. Zaradi velikosti spletne trgovine in števila naročil se lahko zgodi, da fizična zaloga artikla doseže nično vrednost, v spletni trgovini pa je še vedno vidna zaloga pred osvežitvijo podatkov. V primeru, da potrošnik naroči izdelek, ki ni na zalogi ga podjetje CIM d.o.o. obvesti ne enega izmed navedenih kontaktnih podatkov (telefon, e-poštni naslov) o dobavljivosti artiklov.

Dostava

Podjetje CIM d.o.o. ima za dostavo na dom pogodbene partnerje (EKDIS distribucija).

Stroški dostave

Stroški dostave znašajo 2,99€.

Varnost

Podjetje CIM d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje CIM d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. april 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi direktive 95/46/es (splošna uredba o varstvu podatkov).

Podjetje CIM d.o.o. do preklica privolitve za obdelavo osebnih podatkov hrani naslednje podatke članov spletne trgovine www.cim.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Podjetje CIM d.o.o. podatke hrani za namene in potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov), reševanje reklamacij oz. uveljavljanje garancije ter pošiljanja ponudb, ugodnosti, novosti ipd. članom spletne trgovine.

Ponudnik CIM d.o.o. bo osebne podatke potrošnika posredoval tretjim osebam samo, če uporabnik za posredovanje podatkov poda izrecno in nedvoumno privolitev v dogovorjeni obliki komuniciranja in če podatke zahteva oblastni organ z dokončno odločbo, izdano pri izvajanju svojih zakonitih pooblastil.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika ali druge naprave iz katere dostopa do spletne trgovine podjetja CIM d.o.o.

Oglasna sporočila

Podjetje CIM d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna sporočila podjetja CIM d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavne dele:

·         Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

·         Pošiljatelj CIM d.o.o. bo jasno viden,

·         Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,

·         Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

·         Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje CIM d.o.o. izrecno upoštevalo.

Omejitev odgovornosti

Podjetje CIM d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurirane in pravilne podatke, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave, nalepka na izdelkih ali cena izdelka spremenijo tako hitro, da CIM d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje CIM d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe / naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Podjetje CIM d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih CIM d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni izdelka.

Pritožbe in spori

CIM d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudimo tudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru, da se ob naročilu pojavijo težave se kupec s prodajalcem CIM d.o.o. lahko poveže preko telefonske številke 01 729 52 36 ali po elektronski pošti na trgovina@cim.si. Pritožba mora biti oddana preko elektronskega naslova trgovina@cim.si ali poslana v fizični obliki na naslov CIM d.o.o., Ljubljanska cesta 1, 1230 Domžale. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V podjetju CIM d.o.o. se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo za sporazumno reševanje sporov.

Če sporazumna rešitev spora med potrošnikom in trgovcem ni mogoča, potrošnik in trgovec dogovorita, da je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani po procesnih pravilih, ki veljajo v Republiki Sloveniji.

Navedena ureditev izhaja iz zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi uredbe (es) št. 2016/2004 in direktive 2009/22/es.

Piškotki

Kaj je piškotek? Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik., ko ta obišče določeno spletno mesto. Piškotki pomagajo pri zagotavljanju delovanja spletnega mesta. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.

V spletni trgovini www.cim.si uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine, brez katerih ni mogoče zagotoviti delovanja spletne trgovine. Druga skupina piškotkov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne trgovine. Med te piškotke spada spletna analitika obiskovalcev.

Končne določbe

Podjetje CIM d.o.o. lahko splošne pogoje kadarkoli spremeni, ne da bi o tem posebej obveščal uporabnike spletne trgovine www.cim.si. Spremenjeni splošni pogoji veljajo od njihove objave v spletni trgovini www.cim.si